Herr Rudolf

Stel je even voor. Wat is je voornaam, wat verzamel je, wat doe je voor de kost en waar kom je vandaan (dan weten we wie alles voor onze neus weg rooft).
Post Reply
User avatar
Herr Rudolf
Posts: 19
Joined: 14 Nov 2022, 21:45

Herr Rudolf

Post by Herr Rudolf »

3_a-b_herr_rudolf_klein.jpg
3_a-b_herr_rudolf_klein.jpg (152.71 KiB) Viewed 2496 times
Jeffrey is de naam.

Rudolf is mijn dopenaam. In combinatie met mijn eveneens nogal Arisch klinkende achternaam is de verleiding af en toe groot om 'Herr' als aanspreektitel te gebruiken. Vandaar dus.

Na jarenlang als freelance illustrator/grafischvormgever bezig te zijn geweest werk ik nu in een team met andere ontwerpers en creatievelingen als creative design supporter bij een bekend en uniek textiel bedrijf in Helmond.

Ik heb teveel hobby's en interesses, waarvan gemeenschappelijke deler een fascinatie is voor de 'sights & sounds of mid-century America'. Dat, en lichtelijke nostalgische hang naar 70's/80's speelgoed. Ik verzamel vintage blackwalls en redlines (in die volgorde) en al het moderne spul wat ik gaaf vind.Ook vintage Matchbox Superfasts vinden vaak de weg naar mijn inboedel. Van overige diecastmerken verzamel ik gewoon wat ik mooi vind of wat voor mij een nostalgische waarde heeft. Verder ben ik sowieso geïnteresseerd in TV/Movie Cars. Qua verzamelen ben ik niet meer zo fanatiek als een aantal jaren terug, maar dat komt omdat: (1) ik zowat alles heb wat ik wil hebben (vintage); (2) Er komt zoveel moois uit dat ik steeds vaker kan zeggen 'ik sla deze wel over'; (3) De ruimte die ik heb om vanalles ten toon te stellen beperkt is.
Oja, customizen is onderdeel van mijn bestaan maar beperkt zich niet tot enkel diecasts. Sterker nog, customizing diecasts staat eigenlijk op een zeer laag pitje bij mij, met nog minder dan 1 per jaar... De laatste jaren is mijn customize-creativiteit meer gaan zitten in het verbouwen van gitaren en meubels.

Hoewel ik de afgelopen periode nog maar zeer weinig op het oude forum te vinden was ben ik blij dat er toch een herstart is gemaakt.
Good to be back! 8-)
instagram: sektie_sol --- facebook: Jeffrey Warlich
User avatar
Sjo-Cal Speedtoys
Site Admin
Posts: 51
Joined: 14 Nov 2022, 20:41
Location: Enschede
Contact:

Re: Herr Rudolf

Post by Sjo-Cal Speedtoys »

Hmmm, misschien is het tijd voor een nieuw logo van een andere ontwerper deze keer... ;)
THE POPE.
VetteEd
Posts: 83
Joined: 14 Nov 2022, 21:14

Re: Herr Rudolf

Post by VetteEd »

Kijk, da’s een mooie challenge💪🏻

Goed om je hier weer terug te zien
(En ik (bassist) ben stiekem wel benieuwd naar die gitaren)😉
User avatar
Herr Rudolf
Posts: 19
Joined: 14 Nov 2022, 21:45

Re: Herr Rudolf

Post by Herr Rudolf »

Image
Last edited by Herr Rudolf on 22 Nov 2022, 19:10, edited 1 time in total.
instagram: sektie_sol --- facebook: Jeffrey Warlich
SULTANIC
Posts: 38
Joined: 16 Nov 2022, 21:58

Re: Herr Rudolf

Post by SULTANIC »

Ik ben nog steeds geinteresseerd in een van je schilderijen! .....Camaro......

MK
User avatar
Herr Rudolf
Posts: 19
Joined: 14 Nov 2022, 21:45

Re: Herr Rudolf

Post by Herr Rudolf »

SULTANIC wrote: 19 Nov 2022, 13:24 Ik ben nog steeds geinteresseerd in een van je schilderijen! .....Camaro......


Hangt nu in mn eigen living.
Maar wie weet komen we nog eens tot een mooi dealtje. 8-)
instagram: sektie_sol --- facebook: Jeffrey Warlich
Post Reply