Hengelo was weer super

Waar zien we elkaar?
Post Reply
User avatar
Detroit iron
Posts: 43
Joined: 14 Nov 2022, 22:42

Hengelo was weer super

Post by Detroit iron »

Op zondagavond nog geen Hengelo thank you topic hier? Jaja, Facebook en zo, maar dit hier is toch ook nog ons plekje waar we een beetje leuteren en zo...

Anyway, Hengelo was weer zoals vanouds met alles erop en eraan. Veel mooie autootjes, leuke mensen, de custom contest, maar vooral ook gezelligheid en gekkigheid en natuurlijk de heerlijke lunch.
Dank u dank u broeders Kuru. Maar zeker ook de rest van de familie waarvan er deze editie veel aanwezig waren en hebben geholpen.
En natuurlijk ook Sacha bedankt voor zijn werk rondom de custom contest.

Op naar de 15e!

Ik hoop dat ik geen uitgebreide discussie ga ontketenen, maar toch een kleine kanttekening bij de puntentelling van de custom contest.
Begrijpelijk dat Sacha naar een methode zoekt die veeeel minder tijd kost om de punten te tellen, maar die bekers vind ik toch niet de oplossing:
- De tafel ziet er veel minder mooi uit met bij elke auto zo'n grote beker. De customs zijn veel minder goed te zien van alle zijden.
- Het neemt een heel stuk van de spanning en verrassing weg als je kunt zien welke auto's de meeste stemmen krijgen.
- Fraudegevoeliger?
Als we niks beters kunnen bedenken dan deze methode, dan misschien kleinere en niet transparante bekers? Evt ook minder te verdelen punten/bonnen. Maar ik zou zeggen: 1 bonnetje per klasse en dan per klasse het nr van 1 custom imvullen. Hiermee is het tellen nog wel te doen lijkt me.

De trofeeen van de contest vond ik overigens wel heel erg mooi en bijzonder. Je had niks teveel gezegd Mustafa, nice zo in car theme.
SULTANIC
Posts: 38
Joined: 16 Nov 2022, 21:58

Re: Hengelo was weer super

Post by SULTANIC »

Aller eerst dank aan jullie allemaal!
Er gaat niks boven jullie aanwezigheid! Zonder jullie geen succes he!
En zoals gelukkig veel van jullie ook vinden zijn we een grote gezellige vriendenfamilieclub die soms wel terug gaat tot de aller eerste keer!
En het was super gezellig!

En ja.. je hebt gelijk. We gaan natuurlijk er van uit dat iedereen zo eerlijk mogelijk is en zijn gewin met trots dragen kan!
We zullen dit moeten aanpakken want ik snap je helemaal!
Thanks voor de input!

Mk
User avatar
Old Chevy Technician
Posts: 38
Joined: 15 Nov 2022, 04:23

Re: Hengelo was weer super

Post by Old Chevy Technician »

Was weer een en al goed geregelde Chaos! En d'n Döner niet te vergeten! Bedankt voor d'n Organisatie Gebroeders Kuru!

Klopt wà ge zegt Marc zo met die bekers was het zicht op de Customs toch 'n klein beetje verborgen, wat dan toch een beetje jammer is!

De Bekers niet transparant en een dekseltje met gleufje d'r op zou misschien niet verkeerd zijn, zo dà je stem niet wôr beïnvloed door hoeveel stemmen de Customs al hebben.

Ondanks alles gaan we d'r voor, om bij de 15de keer weer Customs d'r neer te zetten!! 💪🏻
'56 Chevrolet, The Hot one's even Hotter!
VetteEd
Posts: 83
Joined: 14 Nov 2022, 21:14

Re: Hengelo was weer super

Post by VetteEd »

Ik heb een fantaaastische dag gehad.
Maar ja, ik was dan ook jarig geloof ik. :D :D

Familie Kuru,
Wederom bedankt voor jullie organisatie, gastvrijheid en gekkigheid. Ik geniet ervan.
Post Reply